Aktualności

Skuteczny menedżer Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi

Skuteczny menedżer Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi

13 marca, 2015 0 komentarzy

Rozsądne zarządzanie w polskich warunkach

Ty też możesz być świetnym menedżerem! Poznaj najważniejsze narzędzia zarządzania ludźmi i sprawdź, jak wprowadzić je w życie.

Znajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i ich motywować. Poznasz sprawdzone zasady działania w typowych sytuacjach: od zatrudniania pracownika, przez budowanie zespołu i kontrolę nad jego działaniem, aż po zwalnianie podwładnego. Dowiesz się, jak utrzymywać kreatywność w zespole, udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej i odpowiednio delegować działania. W książce znajdziesz pytania nurtujące najbardziej wnikliwych menedżerów – oraz konkretne odpowiedzi i wskazówki eksperta.

Poznaj techniki sprawdzone w polskich realiach i wybierz sposób najlepszy dla siebie – tak by zachować zdrowy rozsądek i nie dać się zwariować licznym teoriom.

Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno:

– zwraca uwagę na kwestie i problemy, o których zwykle nie mówi się na uczelniach czy szkoleniach

– uwzględnia polskie realia i specyfikę pracy menedżerów w Polsce

– zawiera ćwiczenia i kwestionariusze przydatne w określeniu poziomu kompetencji menedżerskich i w planowaniu ich rozwoju

– zwraca uwagę na najważniejsze aspekty psychologiczne niezbędne w efektywnym zarządzaniu ludźmi

– zawiera odpowiedzi eksperta na pytania nurtujące menedżerów i rozwiewa wątpliwości

Marta Pawlikowska-Olszta – psycholog pracy i organizacji. Specjalista rozwoju pracowników, trener i coach z 10-letnim doświadczeniem. Ukończyła m.in. studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, audytu wewnętrznego, mediacji biznesowej oraz doradztwa zawodowego na UW, SGH i Uczelni Łazarskiego.

Poradnik polecają:

ISBN 978-83-7788-472-0

Cena 36,90 zł

Edgard, Warszawa 2015

Więcej informacji: www.samosedno.com.pl

Brak komentarzy

Przejdz do rozmowy

Brak komentarzy!

Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.

<