W dniach 1-2 lipca w Hotelu Narvil w Serocku odbyło się Office Management Meeting, podczas którego spotkali się wysokiej klasy profesjonaliści z obszaru office management. Organizatorem projektu jest Nowoczesna Firma S.A.
W trakcie spotkania dostarczyliśmy rozwiązania i umiejętności potrzebne do dobrego funkcjonowania w życiu osobistym i zawodowym office managerów i asystentów zarządu. Podczas konferencji wystąpili m.in. Tomasz Kammel, który opowiedział o komunikacji w biznesie. Praca z ludźmi to ciągła komunikacja w różnej postaci od rozmowy twarzą w twarz do krótkiego wykładu, czy wreszcie prezentacji przed kilkoma, kilkunastoma, czy też kilkuset osobami.
Tomasz Kammel poprowadził inspirujący wykład ekspercki połączony z warsztatami z dziedziny międzyludzkiej komunikacji, jako elementu spotkań firmowych bądź konferencji. Wystąpienie było pełne branżowych anegdot, ciekawostek i spostrzeżeń, których zastosowanie ułatwia komunikację w biznesie.
Podczas kolejnej sesji plenarnej Sue France zdradziła wskazówki zarządzania sobą w czasie oraz budowania relacji 360°. W pracy office managera czy asystenta zarządu, niezwykle ważna jest umiejętność budowania trwałych relacji zawodowych oraz utrzymania pewności siebie w każdej sytuacji. Profesjonalizm wymagany jest mimo ogromnej ilości zadań, z którymi zmagają się przedstawiciele tych profesji każdego dnia. Bez znajomości technik zarządzania zadaniami, wyznaczania deadlinów i radzenia sobie z tzw. „złodziejami czasu”, niezwykle ciężko jest funkcjonować w codziennym środowisku biznesowym. Zwłaszcza, że pracownicy zarządzają nie tylko swoim czasem, ale również czasem swojego przełożonego. Sue France w swoim energetycznym wystąpieniu pokazała jak utrzymać pewność siebie w każdej sytuacji, zaprezentowała techniki utrzymania udanych relacji zawodowych, zainspirowała do skutecznego networkingu w miejscu pracy oraz nauczyła jak utrzymać pierwsze wrażenie.
O wizerunku biznesowym opowiedziała Lidia Tkaczyńska. Warsztat skierowany był dla osób, które chcą budować aurę profesjonalizmu wokół swojej osoby, poprzez wygląd, nie tracąc przy tym atrakcyjności. Podczas warsztatu, uczestnicy dowiedzieli się jak poprzez odpowiedni strój wyrazić swoją tożsamość , wzbudzić zaufanie, sympatię i większe zainteresowanie w relacjach zawodowych. Poznaliśmy fundamentalne zasady budowania profesjonalnego wizerunku, który podkreśla zawodowe kompetencje, prestiż stanowiska i autorytet firmy. Uczestnicy dowiedzieli się jak kreować własny indywidualny styl przy zachowaniu ponadczasowych zasad elegancji.
Firma Emerson – twórca projektu elisty.pl poprowadziła wystąpienie o tematyce nowoczesnego biura. Prelegenci odpowiedzieli na pytanie czy oszczędne biuro jest w ogóle możliwe. Michael Banaszczyk zaprezentował jak powinno być zorganizowane i uporządkowane biuro XXI wieku. Zaprezentował nowoczesne technologie, które pozwalają szybko, tanio i wygodnie obsłużyć korespondencję firmową. Uczestnicy konferencji dowiedzieli się również, jak praktycznie wykorzystać dostępne narzędzia i zoptymalizować czas oraz koszty wysyłki korespondencji, a także uporządkować i usprawnić organizację biura w tym zakresie.
Wydarzenie wzbogacone zostało praktycznymi ćwiczeniami z relaksacji na pozbycie się napięć, negatywnych emocji z umysłu i ciała. Zajęcia z jogi poprowadziła Monika Dębicka.
Mieliśmy także okazję spojrzeć humorystycznie na codzienną pracę biurową dzięki wystąpieniu prelegentów z firmy Enterpreno. W ciągu 40 minut Rafał Żak i Marek Amrogowicz pokazali jak wygląda życie biurowe prezentowane jest w wytworach kultury masowej i dlaczego tak się dzieje. Było wesoło, atrakcyjnie i zajmująco, a przede wszystkim multimedialnie. Uczestnicy zobaczyli fragmenty filmów, seriali, satyr, skeczy kabaretowych i wielu innych. Mieliśmy okazję spojrzeć na swoją pracę inaczej i przejrzeć się w krzywym zwierciadle kultury masowej.
Partnerem projektu zostały firmy elisty.pl oraz AIR FRANCE KLM. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Magazyn Manager MBA, Magazyn Business Woman&Life, managernaobcasach.pl, Money.pl, Styl.pl oraz oraz kocham-biuro.pl.
Więcej informacji: ommeeting.pl
Brak komentarzy
Przejdz do rozmowyBrak komentarzy!
Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.