Aktualności

Dorota Zawadzka w dużym projekcie grupy NextWeb Media

Dorota Zawadzka w dużym projekcie grupy NextWeb Media

26 września, 2012

Dorota Zawadzka, znana również jako Superniania została redaktor naczelną Parenting.pl. To już kolejne, po udanym wdrożeniu naTemat.pl, przedsięwzięcie grupy NextWeb Media, angażujące znaną i opiniotwórczą osobę w projekt typowo internetowy.

Ogromna rzesza rodziców, niezależnie od swych problemów i doświadczeń życiowych, 
z całych sił chce, być rodzicami najlepszymi. Tymi mądrymi, odpowiedzialnymi, wspierającymi i oczywiście kochającymi. To właśnie dla nich chce budować miejsce – mówi Dorota Zawadzka. Parenting.pl to serwis, w którym główny nacisk chcę położyć na pokazanie jak wspaniale jest być rodzicem – dodaje.

Dorota Zawadzka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich pedagogów
i psychologów rozwojowych. Od lat występuje jako ekspert w sprawach wychowania dzieci w programach telewizyjnych i radiowych. Współpracuje z Rzecznikiem Praw Dziecka, którego jest doradcą. To również autorka wielu publikacji i książek o tematyce wychowawczej.

W Parenting.pl jako redaktor naczelna zajmie się rozwojem serwisu pod kątem merytorycznym. Dorota Zawadzka poprowadzi również autorski dział poświęcony szeroko rozumianej tematyce wychowania i rozwoju z cyklem tematów miesiąca, w których poruszane będą kwestie tabu związane m.in.: z przemocą wobec dzieci i młodzieży, zarówno w domu, jak i szkole. Oprócz działań typowo redakcyjnych wystąpi w serii poradnikowych wideocastów oraz włączy się czynnie w komunikację z użytkownikami zarówno na forum, jak i pod publikacjami. Jak wynika z zapowiedzi autorów, to dopiero początek nowości oraz zmian na Parenting.pl.

To nie pierwsza realizacja grupy NextWeb Media z udziałem gwiazd show biznesu i liderów opinii. Warto przypomnieć, że patronem i inwestorem ostatniego projektu grupy jest Tomasz Lis, a w naTemat.pl od startu w lutym br. publikuje już ponad 450 blogerów, z których wielu, to najbardziej rozpoznawalne osoby w Polsce.

W najbliższym czasie, trend na rodzime projekty z udziałem znanych ekspertów, liderów opinii i celebrytów będzie systematycznie wzrastał – przewiduje Jakub Zieliński, Założyciel i Dyrektor Zarządzający grupy NextWeb Media. Media internetowe, które dla społeczeństwa stają się podstawowym źródłem informacji z najważniejszych dziedzin życia są obecnie bezosobowe, mało charakterystyczne i nie wyróżniają się niczym specjalnym na tle konkurencji. Udział i obecność znanych, rozpoznawalnych osobistości i ekspertów jest następnym naturalnym kierunkiem w transformacji tradycyjnych mediów do obszaru online – dodaje.

Przykład płynie z zachodu gdzie czołowe serwisy typu AOL współpracują w ramach swoich serwisów tematycznych z gwiazdami, takimi jak Martha Stewart czy Heidi Klum.
Co ważne, działania nie ograniczają się jedynie do udostępniania wizerunku na cele reklamowe, ale coraz częściej opierają się na aktywnej współpracy redakcyjnej, występach w wideocastach oraz udziale w dyskusjach z użytkownikami.

Oprócz udziału w projektach, celebryci coraz chętniej w nie inwestują. W niemiecki start-up zainwestował ostatnio Ashton Kutcher, który oprócz wkładu finansowego do projektu wniósł ze sobą 10 milionów użytkowników z Twittera i ponad 12 milionów fanów z Facebooka, którzy silnie ufają jego opinii na temat ciekawych produktów i usług, z których korzysta aktor. W wiele innych projektów zainwestowali m.in.: Lady Gaga, Leonardo DiCaprio, MC Hammer, czy Justin Timberlake, który stał się udziałowcem MySpace.

——————————

Dorota Zawadzka – informacja

Dorota Zawadzka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich pedagogów
i psychologów rozwojowych. Od lat występuje jako ekspert w sprawach wychowania dzieci w programach telewizyjnych i radiowych m.in.: Superniania, Świat Według Dziecka, Dorota Zawadzka – Do Tablicy, Kobiece Prawdy.

Jest współautorką projektu Bezpieczne media, który zaowocował wprowadzeniem do stacji oznaczeń dotyczących ograniczeń wiekowych dla odbiorców programów telewizyjnych. Współpracuje z Rzecznikiem Praw Dziecka, którego jest doradcą oraz aktywnie wspiera Komitet Ochrony Praw Dziecka. To również autorka wielu publikacji poświęconych tematom związanym z rozwojem i wychowaniem dzieci.

——————————
Więcej informacji udziela:

Łukasz Szymański
Marketing Manager
tel. 531 666 679
e-mail. lukasz.szymanski@nextwebmedia.pl
www.nextwebmedia.pl