Aktualności

Prezenty świąteczne dla klientów. Jak wybrać?

Prezenty świąteczne dla klientów. Jak wybrać?

30 listopada, 2021

Zbliżająca się zima to idealny moment na to, aby rozpocząć rozmyślanie nad prezentami świątecznymi. Jak wiadomo, w grudniu w sklepach zakupić można najróżniejsze upominki, które stają się później prezentami świątecznymi. Upominki najczęściej wręczane są rodzinie i bliskim znajomym. Jednak warto pamiętać także o klientach. Co można im podarować?

Gadżety dla klientów

Okres świąteczny to wyjątkowy czas, podczas którego trzeba pamiętać o wszystkich ważnych osobach. Jednymi z nich są oczywiście klienci, którzy korzystają z usług danej firmy czy sklepu. Przed świętami warto podarować im mały upominek, który wywoła uśmiech na twarzach. Oczywiście nie musi to być bardzo kosztowna rzecz. Wystarczy tak naprawdę mały gadżet, na przykład z logo firmy. Obecnie wiele firm zajmuje się produkcją gadżetów reklamowych pod indywidualne zamówienie klienta. Jakie gadżety najlepiej podarować klientom w ramach podziękowania za korzystanie z usług? 

Dobrym pomysłem jest zamówienie kubków z życzeniami od firmy. Ten wbrew pozorom mały, niepozorny przedmiot jest bardzo przydatny. Warto w projekcie kubka uwzględnić logo firmy, krótkie, świąteczne życzenia, ale także świąteczny element graficzny. Miłym dodatkiem do prezentu świątecznego okaże się zdecydowanie kartka świąteczna z życzeniami. Warto zastanowić się również nad dołączeniem do upominku długopisów czy ołówków. Te przydają się praktycznie codzienne. W ostatnim czasie modne stało się wykorzystanie przenośnych dysków, czyli pendrive’ów jako upominki. 

Pomysłowe kalendarze

Zbliżające się święta to także nadchodzący Nowy Rok, a więc jest to czas na zakup nowych kalendarzy. Ten przedmiot znajduje się dziś w praktycznie każdym domu. Dzięki niemu planowanie dnia czy tygodnia staje się zdecydowanie prostsze i wygodniejsze. Kalendarze reklamowe w 2022 roku idealnie sprawdzą się również w biurze. Taki upominek na pewno okaże się przydatną rzeczą. Jakie kalendarze warto wręczyć klientom? Najlepiej sprawdzają się kalendarze ścienne, które można zawiesić na ścianie. Panie cenią sobie również kalendarze w formie książki, w której mogą zapisywać wszystkie ważne elementy i którą mogą nosić cały czas przy sobie. Na takim kalendarzu powinno znaleźć się logo firmy i krótkie hasło reklamowe. Jest to oczywiście w pewnym stopniu chwyt marketingowy, jednak w ten sposób działa biznes. Klienci jednak nie zwracają uwagi na takie małe elementy, a z pewnością cieszą się z miłego podarunku, który jest również wyrazem wdzięczności. Kalendarz reklamowy z pewnością okaże się przydatnym gadżetem, dlatego warto zastanowić się nad zleceniem jego wykonania.

Podarowując klientom jakikolwiek gadżet reklamowy z okazji świąt Bożego Narodzenia, wyrazić można wdzięczność za zaufanie i korzystanie z usług firmy. Tym sposobem można także podsumować rok współpracy. Dla firmy inwestycja w takie gadżety nie jest większym wydatkiem, a może okazać się także dobrym pomysłem na wypromowanie swojej marki, gdyż jej logo i hasło dotrze do większej ilości odbiorców i klientów.