Aktualności

#ThinkSocial – świadomie zarządzaj swoja obecnością w sieci

#ThinkSocial – świadomie zarządzaj swoja obecnością w sieci

31 marca, 2015 0 komentarzy

Przychodzimy do domu, zamykamy drzwi na klucz i odcinamy się od świata zewnętrznego. Czy podobnie możemy postąpić w rzeczywistości wirtualnej?

W Internecie mówimy i piszemy więcej, bo czujemy się anonimowi. Na co dzień nie myślimy o tym, że nawet, jeśli nie mamy konta na jednym z portali społecznościowych to i tak składowe naszego życia są w sieci. Czy zastanawiamy się nad tym, że po treści publikacji można poznać, na jakim etapie życia jesteśmy? Czy mamy świadomość, że wszystkie pozostawione „lubię to!” tworzą szkic naszych preferencji.? Z drugiej strony to, czego nie ma w sieci może zostać uznane jako nieistniejące. Jednak sieć to ogromna planeta możliwości i potencjału. Na przestrzeni kilkunastu lat, powstało wiele nowych zawodów, opierających się w głównej mierze na internecie. A portale społecznościowe to nic innego jak miejsce spotkań znajomych i przyjaciół, odpowiednik dawnego trzepaka albo placu zabaw.

Zatem, może warto nauczyć się umiejętnie tworzyć swój wizerunek w sieci? Posiąść wiedzę o tym w jaki sposób wybierać treści, które będą nam służyć i rezygnować z tych, które zupełnie nam się nie przydadzą? By móc potem przekazać tę umiejętność swoim dzieciom? Mnóstwo praktycznych wskazówek z tej dziedziny znaleźć można w najnowszym raporcie #ThinkSocial – raport o trendach i zarządzaniu wizerunkiem w internecie. Publikacja dostępna jest bezpłatnie pod adresem: http://newsroom.upc.pl/thinksocial/

Raport powstał na zlecenie UPC Polska – firmy, która od lat tworzy kontent i inwestuje w badania, które podnoszą poziom wiedzy na temat korzystania z Internetu i nowych technologii.

Więcej informacji:

Patrycja Sawicka – Sikora ; mobile 506 181 076; e-mail: patrycja@bwpr.pl

Beata Świacka – mobile 601 203 294; email: beata@bwpr.pl

Brak komentarzy

Przejdz do rozmowy

Brak komentarzy!

Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.

<