Kongres „Otwarcie” Termin: 26 lutego 2015 Miejsce: Hotel Monopol, Katowice
24 lutego, 2015 0 komentarzyO NAS…
Fundacja jest elitarną i prestiżową siecią businessową, dedykowaną aktywnym zawodowo kobietom. Celem naszej Fundacji jest wsparcie rozwoju osobistego
i promocja kobiet przedsiębiorczych, które znają swoją wartość, mają jasno określone cele, są
w pełni profesjonalne i świadome swoich kompetencji i dlatego stale pragną się rozwijać.
W praktyce, jest to platforma budowania długofalowych relacji, kojarzenia biznesowego, promocji, rozwoju, wsparcia i reklamy. To miejsce, w którym można wykorzystać niemal największy potencjał w biznesie: właściwą relację z dobrze dobranym, elitarnym gronem osób decyzyjnych w sprawach biznesowych.
Nasze Business Class Ladies to Kobiety z ogromną klasą w działaniu, lubiące wyzwania, dbające o efektywność podejmowanych inicjatyw, skuteczne, piękne, mądre i odnoszące sukcesy w każdej dziedzinie swojego życia.
O KONGRESIE…
W odpowiedzi na zapotrzebowanie wielu kobiet ulokowanych na wysokich stanowiskach managerskich, a także w ślad za celami statutowymi Fundacji Ladies Business Class, zdecydowałyśmy się zorganizować Kongres „OTWARCIE”..
„OTWARCIE” interpretowane jako:
nowe otwarcie
otwarcie Fundacji – Nowej Jakości spotkań dla Kobiet z Klasą
mówię otwarcie co myślę
otwarcie siebie na nowe rozwiązania i innowacje
otwarcie na drugiego człowieka, Członków, Partnerów, Osoby wspierające Fundację
otwarcie się na nową wiedzę lub jej aktualizację
Zamysłem jest takie ujęcie tematów, by prócz tego że będą niewątpliwie ciekawe, mogły dotykać innowacji, nowości, otwartości, czegoś – co od początku, co – na nowo, co – w nowy sposób..
Nowe metody, nowe działania, nowe sposoby, nowe ujęcie, nowe spojrzenie ale także otwarta postawa, otwarta komunikacja, otwartość w dzieleniu się doświadczeniem.
Wśród prelegentów będą przedstawiciele wielkiego biznesu i mądrej nauki…
praktyka przeplecie się z teorią…
Wstęp na Kongres „OTWARCIE” jest bezpłatny, wyłącznie na podstawie imiennego zaproszenia.
Planowana liczba uczestniczek: 100 Ladies
Na Kongres zaproszone zostały Business Class Ladies, czyli przedstawicielki reprezentujące zarówno świat biznesu jak i instytucje naukowe, sektor prywatny i publiczny.
Duże międzynarodowe organizacje i niewielkie polskie podmioty. Wspólnym mianownikiem są Ladies, czyli kobiety sprawujące często najwyższą władzę w organizacji, poziom CEO, CFO, CIO, CMO, PM, VP, Dyrektor Finansowy, Dyrektor Zarządzający, HR Manager, Manager, Właściciel, Członek Rady Nadzorczej.
Do tej pory zaszczyciły nas Ladies reprezentujące sektor: energetyczny, górniczy, hutniczy, finansowy, handlowy, PR, modowy, artystyczny, medialny, prawny, rozrywkowy, HR, naukowy, produkcyjny, kosmetyczny, ochrony zdrowia i administracji publicznej.
100 Uczestniczek – 12 Prelegentów – 6 godzin
WSTĘPNA AGENDA
09:30 – 10:00 |
Rejestracja i przywitanie poranną kawą |
|
OTWARCIE |
OFICJALNE OTWARCIE KONGRESU |
|
10:00 – 10:10 |
Oficjalne otwarcie Kongresu |
|
BLOK 1 |
JA i BIZNES – NOWE SPOJRZENIE |
|
10:10 – 10:30 |
Nowe horyzonty – otwarte działania |
|
10:30 – 10:50 |
Budowa otwartego modelu przywództwa w kontekście przedsiębiorczości |
|
10:50 – 11:10 |
Otwieranie się na zmiany |
|
BLOK 2 |
ZMIANY W PRZEPISACH |
|
11:10 – 11:30 |
Dostęp do informacji publicznej |
|
11:30 – 11:50 |
Prawo pracy – nowe regulacje |
|
11:50 – 12:10 |
Nowe prawo konsumenckie – problemem czy pomocą dla przedsiębiorstw |
|
12:10 – 13:00 |
Przerwa lunchowa |
|
BLOK 3 |
MOTYWACJA – OTWÓRZ SIĘ NA DZIAŁANIE |
|
13:00 – 13:20 |
Motywacja i jej innowacyjne techniki |
|
13:20 – 13:40 |
Czy ubiór może motywować – otwórz się na wiosnę |
|
13:40 – 14:00 |
Public relations, czyli jak skutecznie komunikować i budować otwarte relacje |
|
BLOK 4 |
ZARZĄDZANIE NA NOWO |
|
14:00 – 14:20 |
Nowe podejście do stylu podejmowanych decyzji |
|
14:20 – 14:40 |
Zarządzanie sobą |
|
14:40 – 15:00 |
Nie dbaj o work-life balance, żyj z pasją! |
|
ZAKOŃCZENIE |
PODSUMOWANIE KONGRESU |
|
15:00 – 15:10 |
Podsumowanie i zakończenie Kongresu |
Brak komentarzy
Przejdz do rozmowyBrak komentarzy!
Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.