Aktualności

MISTRZ KARIERY – kreuj swoje życie zawodowe

MISTRZ KARIERY – kreuj swoje życie zawodowe

18 sierpnia, 2015 0 komentarzy

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy na inspirujące seminarium: „MISTRZ KARIERY- kreuj swoje życie zawodowe”, odbywające się w Hotelu Marriott w Warszawie w dniach 19-20.10.2015 r.

Idąc w ślad za maksymą Fryderyka Engelsa, że „Praca jest miarą wartości”, chcemy zainspirować Państwa do przeprowadzenia „audytu” swoich działań zawodowych. Wiemy, iż w każdym z nas jest olbrzymi potencjał – czasami trzeba jedynie użyć odpowiednich narzędzi, aby go wydobyć i skierować siły i energię na odpowiednie tory. Takie narzędzia posiadają nasi znakomici Eksperci, których namówiliśmy do wspólnego poprowadzenia dla Państwa tego spotkania.

Zapraszamy do zgłoszeń on-line: http://spus.edu.pl/szkolenie/mistrz-kariery-kreuj-swoje-zycie-zawodowe/

Wspólnie ułożyliśmy ścieżkę, do przejścia przez którą Państwa zachęcamy:

  1. M – otywacja. Jej solidną dawkę zapewni charyzmatyczny Artur Wikiera.
  2. I -nspiracja. Ilona Adamska zainspiruje Was do dalszych poszukiwań i działań.
  3. S -trategia. W firmie jak w wojsku? Z doświadczeń Generała Mieczysława Bieńka.
  4. T -y i Twoje pieniądze. Bo jeżeli nie wiadomo o co chodzi to z pewnością chodzi o pieniądze. Marek Zuber.
  5. R -ozmowy Mistrzowskie. Drogę do doskonałości wskaże Profesor Jerzy Bralczyk.
  6. Z –arządzanie przede wszystkim swoim potencjałem – Radosław Wajler.

Zdajemy sobie sprawę, że przy tak charyzmatycznych Prowadzących trudno będzie zapamiętać wszystkie wskazówki i inspiracje. Sukcesem udziału w seminarium będzie wyłowienie dla siebie kilku, których najbardziej potrzebujecie Państwo w tym momencie dla dalszego rozwoju firmy, stanowiska, siebie. A jeżeli uda się niektóre z nich wdrożyć – będzie to Państwa osobiste MISRZ-ostwo.

Seminarium będzie niepowtarzalną okazją do wymiany doświadczeń z przedstawicielami wiodących polskich i międzynarodowych firm, nawiązywania kontaktów biznesowych i towarzyskich, poznania najnowszych światowych trendów i narzędzi wspierających nowoczesne metody zarządzania przedsiębiorstwem oraz rozwojem osobistym.

Życząc nawiązania wielu ciekawych znajomości, a przede wszystkim, aby „MISTRZ KARIERY” stał się inspiracją dla wielu praktycznych pomysłów, serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.

Do zobaczenia 19 i 20 października w Hotelu Marriott w Warszawie,

Agnieszka Tobota                                                                                                             Renata Kałużna

Grupa Fundamenti                                                                                                               Power Meetings

tobota                                                                                                                                   renata

 

http://spus.edu.pl/wp-content/uploads/2015/08/loga_mistrz.jpg

Czas na MISTRZA KARIERY, który będzie:

  • Zmotywowany do pracy
  • Zainspirowany do działania
  • Dbający o swoje samopoczucie
  • Właściwie zarządzający budżetem
  • Pragnący dbać o swój rozwój
  • A co za tym idzie właściwie zarządzać swoim obszarem działań

CEL SEMINARIUM:

  • Motywacja do pracy
  • Inspiracja do działania
  • Motywacja do własnego rozwoju

 

GRUPA DOCELOWA SEMINARIUM:

  • kadra zarządzająca w przedsiębiorstwach, decydenci odpowiedzialni za procesy zarządzania w dużych i średnich firma

MISTRZ_1000x207_2015-08-13

  • Program seminarium :I DZIEŃ- 19.10.2015

    9:00 – 11:00 ALFAbet M-otywacji

    • Nowa psychologia motywacji
    • Kluczowe fundamenty sukcesu  i świadomości
    • Postawy, talenty, możliwości, szanse
    • Cechy i kształtowanie nawyków
    • Marzenia, Cele, Droga na własny szczyt

    „ Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodź. Jeśli nie umiesz chodzić, czołgaj się. Ale bez względu na wszystko – posuwaj się naprzód”. Martin Luther King

    Prowadzący panel: Artur Wikiera

    11:00 – 11:15 Przerwa kawowa: Zapraszamy do rozmów w kuluarach:-)

    kawa

     

    11:15 – 13:15 I-nspiracja, czyli posiadanie pasji i umiejętność autoprezentacji kluczem do sukcesu.

    Dr Heather McGregor – liderka wśród londyńskich headhunterów oraz wykładowca w London Business School twierdzi: „Nie wystarczy, że jesteś dobra w pracy. Musisz zrobić wszystko, by ludzie się o tym dowiedzieli. Kobiety często ignorują ten fakt, ponieważ są przekonane, że autopromocja jest czymś wysoce niewłaściwym”. Aby wejść do gry i stać się kimś liczącym na rynku, ważna jest także pasja. Zdolności inspirowania ludzi i zarażania ich entuzjazmem. O tym, dlaczego warto posiadać pasję, jak można na niej zarobić, a także o sztuce świadomego wykorzystywania mediów w budowaniu własnego wizerunku usłyszymy podczas panelu.

    „Możesz mieć wszystko czego zapragniesz, jeżeli pozbędziesz się przekonania, że nie możesz tego mieć”. Robert Anthony

    Prowadząca panel: Ilona Adamska

    13:15 – 14:00 Lunch : Zapraszamy do rozmów w kuluarach:-)

    Lunch11

     14:00 – 16:00 S – trategia wojskowa versus strategia biznesowa

    • Strategia budowania zespołu – dowodzenie i kierowanie w sytuacji kryzysowej. Podejście systemowe. Przemyślenia i doświadczenia dowódcy polowego.
    • Strategiczna decyzyjna gra symulacyjna w sytuacji kryzysowej wg. Dostarczonego scenariusza w syndykatach, na temat: „Podejmowanie decyzji w obliczu hipotetycznego wybuchu konfliktu z użyciem broni konwencjonalnej i nuklearnej. „(Intelektualne ćwiczenie dla top managementu stymulujące myślenie systemowe w skali makro.).

    „Strategia jest dobrodziejstwem bogów: zapewnia bowiem szczęście i wolność oraz pozwala wierzyć w potęgę umysłu’’ Sokrates

    Prowadzący panel: Generał Mieczysław Bieniek

     

    II DZIEŃ 20.10.2015

    9:00 – 11:00 T-y i Twoje pieniądze

     

    „Pa­mięta o tym niewielu pieniądze nie mogą być celem- mają być środ­kiem do celu”. Agnieszka Lisak

    Prowadzący panel: Marek Zuber

    11:00 – 11:15 Przerwa kawowa:  Zapraszamy do rozmów w kuluarach:-)

    kawa

     

     11:15 – 13:15 R-ozmowy Mistrzowskie

    Wykład będzie po prostu o tym:

    Jak mówić?

    Jak być wiarygodnym?

    Jak nawiązywać kontakt?

    Jak być sprawnym językowo?

    „(…) nasze mówienie i pisanie nie służy na szczęście tylko prostej komunikacji, ma wiele różnych ważnych funkcji – powinno precyzyjnie opisywać rzeczywistość, powinno wyrażać relacje między ludźmi, powinno nam też dawać coś w rodzaju satysfakcji. (…)” Profesor Jerzy Bralczyk

    Prowadzący panel: Prof. Jerzy Bralczyk

     

    13:15 – 14:00 Lunch: Zapraszamy do rozmów w kuluarach:-)

    Lunch11

     14:00 – 16:00 Z-arządzanie swoim potencjałem

    • Przydatna garść psychologii o potencjale
    • Kilka słów o budowie naszego mózgu i konsekwencjach tego
    • Jakie są moje mocne strony
    • Wykorzystanie mocnych stron czy praca nad obszarami do rozwoju
    • Zasada 80/20
    • I co dalej ?

    Talent polega na połączeniu siły twórczej ze zdolnością wykonawczą.” – Honore de Balzac

    Prowadzący panel: Radosław Wajler

     

    Seminarium MISTRZ KARIERY tylko la Twojej firmy. Tak to możliwe. Program dostosowany do potrzeb Twoich Pracowników, w dogodnym terminie i miejscu z najlepszymi Ekspertami biznesu.

    Zapytaj nas o szczegóły: biuro@fudamenti.pl

     

     

    Informacje organizacyjne:

    wybory

    Cena:

    Do 01.09.2015- 1590+ 23% VAT

    Od 02.09.2015- 30.09- 1790 + 23% VAT

    OD 1.10.2015 – 1990 + VAT

    Cena obejmuje:

    uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe, certyfikaty, coctail

    Cena nie obejmuje:

    noclegu

     

    Każdy Uczestnik otrzyma książkę Prof. Jerzego Bralczyka „500 zdań polskich”

    bralczyk

    Jerzy Bralczyk nie tylko zebrał zdania, które najsilniej istnieją w świadomości Polaków, ale też z ich pomocą stworzył niezwykłą opowieść o polskiej mentalności, która odbija się w tym, jak mówimy na co dzień i od święta. Są tu literackie cytaty (z Mickiewicza, Sienkiewicza, Słowackiego, Wyspiańskiego, Konopnickiej, Tuwima, Kofty, Osieckiej i Młynarskiego), zdania wielkich Polaków (od Jagiełły i „Mieczów ci u nas dostatek…” do „Czuj się odwołany” Wałęsy), codzienne powiedzenia, zawołania kibiców i reklamowe hasła, które zrobiły zawrotną karierę w języku potocznym. Każde z nich opatrzone brawurowym, ale też wnikliwym komentarzem opowiadającym o genezie i zmiennych losach najsłynniejszych polskich zdań.

     

     Poznaj Sylwetki Prowadzących:

    cache_2448996781

    Artur Wikiera – to autorytet w dziedzinie motywowania. Pomaga sprzedawcom, liderom i menedżerom w odnoszeniu życiowych oraz zawodowych sukcesów. Zaraża pozytywną energią tysiące ludzi w Polsce, występuje na dziesiątkach konferencji i szkoleń. Pomaga sprzedawcom, liderom i menedżerom w osiąganiu ich życiowych oraz zawodowych sukcesów. Artur Wikiera zaraża pozytywną energią tysiące ludzi w Polsce, występując na dziesiątkach konferencji i szkoleń. Regularnie jest zapraszany jako ekspert do TVN24 Biznes i Świat, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie sprzedaży,
    wystąpień publicznych i motywacji. Jest autorem wielu poczytnych artykułów z zakresu rozwoju osobistego oraz licznych programów szkoleniowych. Szybko zbliża się do magicznej liczby tysiąca przeprowadzonych szkoleń. Sam był uczestnikiem ponad setki certyfikowanych szkoleń i nadal przeznacza wiele czasu na doskonalenie swojego warsztatu w myśl zasady, że nic nie jest dane w życiu raz na zawsze. We wrześniu 2015 r. ukaże się jego druga książka: „ALFAbet motywacji – zostań MISTRZEM sprzedaży i buduj trwałe relacje ze swoimi klientami”.

    DSC_1176s

    Ilona Adamska – Wydawca i redaktor naczelna Law Business Quality i Imperium Kobiet, właścicielka Agencji Wydawniczo-Promocyjnej I.D. Media, Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet, laureatka plebiscytu Kobiecy Biznes 2014. Nominowana w konkursie „Aktywność Kobiet 2015″. Od ponad 10 lat prowadzi z sukcesem swoją firmę, wydając nie tylko magazyny, ale także blogi, portale lifestyle’owe. Pomysłodawczyni Akademii Law Business Quality – inspirujących spotkań dla kobiet sukcesu. Od wielu lat działa społecznie i charytatywnie, wspierając Fundację Sukces oraz Fundację Krwinka. Jest autorką książki „Ona w jego oczach. Znani mężczyźni o kobietach”, za którą otrzymała nagrodę Medialne Smoki 2013. Prywatnie zakochana w koszykówce, teatrze i Bieszczadach, z których pochodzi.

    Mieczysław_Bieniek

    Generał Mieczysław Bieniek – Jest doktorem nauk, specjalizując się w bezpieczeństwie międzynarodowym oraz strategii wojskowej. Jest autorem wielu podręczników, książek i artykułów z tej dziedziny. Biegle włada językiem angielskim i rosyjskim. Interesuje się literaturą, historią i sportem. Na podstawie własnych doświadczeń Generał Mieczysław Bieniek pokazuje, że w nowych czasach globalizacji i internacjonalizacji można być skutecznym przywódcą w ekstremalnych/kryzysowych sytuacjach.
    Wskazuje, w jaki sposób budować zespół i motywować go do najtrudniejszych zadań, czasem w ekstremalnych warunkach. Pokazuje jak wytyczać cele i podejmować strategiczne decyzje. Doradza podejmującym kluczowe decyzje na temat strategii dużych organizacji /korporacji/ wielokulturowych w perspektywie wieloletniej, uwzględniając innowacje oraz dynamiczny postęp technologiczny. Szczególny nacisk kładzie na aktywne przywództwo i zarządzanie, konsekwencje, samodyscyplinę, oraz kreatywność. Doradza jak zarządzać firmą, żeby stała się konkurencyjna w zmieniającym się dynamicznie środowisku biznesowym i społecznym.

    MAREK ZUBER

    Marek Zuber – Wysoko ceniony ekonomista i analityk rynków finansowych. Prowadzi działalność w obszarze doradztwa finansowo- kapitałowego. Był szefem doradców ekonomicznych premiera Kazimierza Marcinkiewicza, nagrodzonym nagrodą „Polityczny doradca roku”. Był Głównym Ekonomistą w firmie TMS i TMS Brokers, a później w Internetowym Domu Maklerskim oraz analitykiem i ekonomistą banku BPH. Jego komentarze dotyczące kwestii gospodarczych regularnie ukazują się w mediach. Jego wykłady uświetniające wydarzenia biznesowe, seminaria, konferencje i kongresy, cieszą się dużym zainteresowaniem, ze względu na przekazywanie trudnej wiedzy ekonomiczno-finansowej w oparciu o bogate doświadczenie biznesowo-doradcze, w sposób przystępny i interesujący dla odbiorców.

    pap_bralczyk_600

    Profesor Jerzy Bralczyk – Językoznawca, polonista. Wykłada w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Wiceprzewodniczący rady języka polskiego.

    IMG_1036

    Radosław Wajler – Konsultant, trener, coach, wykładowca akademicki. Posiada bogate, wieloletnie doświadczenie w doradztwie i szkoleniach dla firm z różnych branż. Konsultant zajmujący się między innymi opracowaniem i weryfikacją narzędzi badania kompetencji z punktu widzenia efektywności biznesu. Brał udział wielu w Assessment Center i Development Center. Uczestniczy w projektach doradczych z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, sprzedaży, marketingu, budowania strategii firmy. Prowadził projekty z obszaru polityki społecznej. Jako trener, w każdym roku realizuje około 100 dni warsztatowo-szkoleniowych. W autorskich programach szkoleniowych stawia na procesowe podejście do efektywności szkoleń. Zwolennik holistycznego podejścia do coachingu, czyli łączenia sesji motywacyjnych z twardym podnoszeniem wiedzy. Autor wielu artykułów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi, coachingu, sprzedaży, szkoleń. W obszarze jego zainteresowań szczególne miejsce zajmuje szeroko pojmowana skuteczność biznesu.

Brak komentarzy

Przejdz do rozmowy

Brak komentarzy!

Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.

<