Na rynku operatorów kinowych pojawił się nowy gracz. O udziały w widowni i reklamie
będzie walczyło Moje Kino – nowoczesna sieć stworzona na bazie partnerów firmy KinAds. Założycielką Moje Kino jest Kinga Dołęga – Lesińska.
Moje Kino oficjalnie wystartowało 19 września.
Firma powstała na bazie KinAds – operatora reklamowego największej w Polsce sieci kin. Sieć Moje Kino będzie sukcesywnie rozwijana. – Moje Kino to parasol rozpościerany nad kinami w całej Polsce. Nie odbieramy im niezależności i indywidualizmu, który w dzisiejszym świecie unifikacji jest ogromną wartością. Przeciwnie – podkreślamy ich różnorodność. Moje Kino skupia niezależne podmioty pod bezpieczną marką. Otrzymają one wsparcie w zakresie marketingu i promocji, a także będą uwzględniane w planach biznesowych naszych klientów – wyjaśnia Kinga Dołęga-Lesińska, założycielka Moje Kino. Wszystkie kina wchodzące w skład sieci będą identyfikowane specjalnymi naklejkami znajdującymi się przy kasach.
Moje Kino to także strona internetowa dedykowana wszystkim kinom wchodzącym w skład sieci (www.mojekino.pl), na której znajdzie się m. in. platforma do sprzedaży biletów i kontaktu z widzami.
Rynek kin tradycyjnych od kilku lat przeżywa swój rozkwit. Dziś są to obiekty nowoczesne, przyjazne i gwarantujące najwyższą jakość. Aspiracją Moje Kino jest zakomunikować ten stan rzeczy światu. Jednym z głównych celów nowej sieci jest także propagowanie chodzenia do kina.
Moje Kino rozpoczęło swoją aktywność komunikacyjną przy pomocy filmu viralowego opublikowanego 12 września na stronie www.mojekino.pl. Dodatkowym wsparciem akcji była specjalna storna na portalu społecznościowym Facebook: www.facebook.com/mojekinoPL oraz działania w zakresie public relations.
Organizator kampanii: Moje Kino
Produkcja wideo: Incydent
Partner mediowy: Superexpress
Agencja odpowiedzialna za projekt: Warsaw PR
Web designer/grafika: Azure Design, agencja kreatywna
O Moje Kino
Moje Kino to nowa sieć kinowa skupiająca nowoczesne kina tradycyjne w całej Polsce. Firma powstała na bazie podmiotów obsługiwanych przez brokera reklamowego największej w Polsce sieci – firmę KinAds. W jej portfolio znajduje się ponad 240 kin.
Filozofia Moje Kino zakłada funkcjonowanie w oparciu o poszanowanie niezależności pozyskanych do współpracy partnerów.
Moje Kino dysponuje wspólnym biurem reklamy, działem marketingu i PR oraz platformą internetową do komunikacji z widzami i sprzedaży biletów.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu:Tomasz Kamyk, kom.: 662 743 959