W listopadzie odbyła się pierwsza merytoryczna konferencja dotycząca reklamy kinowej „Forum wokół Kin(Ads)”. To pierwsza tego typu impreza w Polsce. Jej hasło przewodnie brzmiało: „Jak zostać gwiazdą kina? Reklama kinowa w Polsce i na świecie”. Pomysłodawcą i organizatorem Forum jest firma KinAds, która w tym roku obchodzi pięciolecie istnienia.
Forum wokół Kin(Ads) jest pierwszą tego typu imprezą branży kinowej w Polsce. Wzięło w nim udział 150 uczestników, reprezentujących około 100 firm. Pierwsze Forum zorganizaowano z okazji piątej rocznicy powstania firmy KinAds – brokera rekalmowego największej w kraju sieci kinowej, ale idea tego typu spotkań branżowych została wpisana w kalendarz wydarzeń firmy, także w kolejnych latach.
Głównym celem Forum jest edukowanie rynku w zakresie reklamy kinowej poprzez m. in.: prezentowanie podstawowych danych rynkowych, pokazywanie możliwości kina jako medium reklamowego, wymiana doświadczeń itp. – Uczestnicy naszej konferencji doświadczyli magii kina na własnej skórze. Pokazaliśmy bowiem jak w praktyce mogą wyglądać przykładowe akcje w przestrzenii kinowej. Ponadto zaprezentowaliśmy całą masę interesujących case study – kampanii zrealizowanych w Polsce i za granicą. W mojej opinii największą wartością Forum jest fakt, że może być inspirująca dla wielu marketerów – mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.
Wśród tematów poruszonych na Forum były m. in: funkcje reklamy kinowej, niestandardowe rozwiązania w kinie, case studies, kampanie angażujące widza, kampania patchworkowe, technologiczne innowacje w promocji, brand hero, kreatywne rozwiązania. Zaprezentowane także dane dotyczące rynku: udział frekwencyjnmy w kinach vs wielkość miasta, profile widzów, konsumpcja poszczególnych mediów w różnych grupach wiekowych, udział kina w globalnych wydatkach mediowych, wartość sprzedaży biletów i frekwencja, najważniejsze nadchodzące premiery.
Forum było także okazją do zaprezentowania oferty KinAds na rok 2015, w którą wchodzą m. in.: pakiety kobieta, mężczyzna, rodzina, senior, Kino na leżakach, Kino na stadionie – świąteczny narodowy, czy kino samochodowe.
O KinAds
KinAds jest brokerem reklamowym największej w Polsce sieci kin. Firma dysponuje ogólnopolską siecią 235 nowoczesnych technologicznie tradycyjnych kin.
KinAds jest w 100% polską firmą. Jej założycielką i właścicielką jest Kinga Dołęga-Lesińska, prekursorka polskiej reklamy kinowej, ekspertka w zakresie rynku kinowego i ambasadorka kin tradycyjnych.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu: Tomasz Kamyk, kom.: 662 743 959, tomasz@warsawpr.pl
Brak komentarzy
Przejdz do rozmowyBrak komentarzy!
Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.