„W roli głównej”: nowe pakiety reklamowe w KinAds
8 listopada, 2013 0 komentarzyFirma KinAds, broker największej w Polsce sieci kin wprowadza do swojej oferty trzy nowe pakiety reklamowe: „W roli głównej kobieta”, „W roli głównej mężczyzna”, „W roli głównej rodzina”. To pierwsza tego typu oferta na rynku.
Ideą nowych pakietów jest zwiększenie skuteczności reklamy poprzez kontekstowe przekazy i kreatywne formy prezentacji. Każdemu z pakietów przyporządkowanych jest w kalendarzu kilka wydarzeń będących doskonałym pretekstem do przyciągnięcia grupy docelowej. Przykładowo pod kątem pakietu „W roli głównej kobieta” będą to: Walentynki, Dzień Kobiet i Dzień Matki. Dodatkowym kontekstem będą zawsze konkretne produkcje filmowe – w tym przypadku filmy „kobiece”.
Poza ekranem, w ramach pakietu „W roli głównej” znajduje się kilka punktów styku (touch points): strony www i profile facebookowe poszczególnych kin, akcje samplingowe przy kasach, a w przypadku „W roli głównej kobieta” – Kobiece Wieczory Filmowe – popularne cykle spotkań, podczas których realizowane są przedpremierowe pokazy. Towarzyszą im liczne atrakcje, takie jak spotkania z ciekawymi ludźmi, prezentacje, pokazy oraz prezenty od sponsorów (np. kosmetyki, badania poziomu nawilżenia skóry itp.).
– Pakiety „W roli głównej” to już nie tylko promocja w kinie. To wciągnięcie konsumenta na wyższy poziom zaangażowania. To już nie budowanie przekazów, ale budowanie relacji. To nic innego, jak esencja skutecznego marketingu – wyjaśnia Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.
KinAds zakłada, że ww. pakiety będą atrakcyjne przede wszystkim z punktu widzenia firm z branży kosmetycznej, motoryzacyjnej, spożywczej, odzieżowej, ale także usług finansowych, ubezpieczeniowych itp.
O KinAds
KinAds jest brokerem reklamowym największej w Polsce sieci kin. Firma dysponuje ogólnopolską siecią 260 nowoczesnych technologicznie tradycyjnych kin.
Firma jest ponadto wewnętrznym działem sprzedaży reklam największego i najstarszego portalu filmowego – Stopklatka.pl.
KinAds jest w 100% polską firmą. Jej założycielką i właścicielką jest Kinga Dołęga-Lesińska, prekursorka polskiej reklamy kinowej, ekspertka w zakresie rynku kinowego i ambasadorka kin tradycyjnych.
Źródło: warsawpr.pl
Brak komentarzy
Przejdz do rozmowyBrak komentarzy!
Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.