Aktualności

Kalendarze firmowe, reklamowe – kiedy najlepiej zamawiać?

Kalendarze firmowe, reklamowe – kiedy najlepiej zamawiać?

7 września, 2017

Nastały czasy personalizacji. Każdy gadżet firmowy czy reklamowy, który nie jest przygotowany z myślą o konkretnej marce, może równać się pieniądzom wyrzuconym w błoto. Nieustannie trzeba bowiem zabiegać o uwagę potencjalnych klientów, a także o lojalność klientów aktualnych. Jak to robić efektywnie?

Kalendarze reklamowe, firmowe

Twoja firma przygotowuje się targów branżowych? Bierze udział w evencie, na którym mogą znaleźć się jej potencjalni klienci? A może jej przedstawiciel wybiera się na spotkanie z klientem? Każda z tych sytuacji to dobra okazja do tego, aby w nadarzającej się chwili rozdać kalendarze reklamowe.

Z drugiej strony warto podziękować swoim pracownikom oraz partnerom biznesowym za cały rok, np. wręczając im kalendarze firmowe, przygotowane specjalnie z myślą o nich. Warto pomyśleć o spersonalizowanym zamówieniu – kalendarze mogą posiadać wybrane cytaty, a przy konkretnych datach (ważnych dla firmy) specjalne zakładki.

Kiedy jednak zamówić takie gadżety?

Musisz wiedzieć, że przygotowanie i wydruk spersonalizowanego kalendarza książkowego wymaga czasu, ponieważ zanim produkt trafi w ręce zamawiającego, musi zostać poddany bardzo wielu procesom – szczególnie, jeśli mowa o zamówieniu niestandardowym.

Oryginalny layout, identyfikacja wizualna, dedykowane przekładki kwartalne z miejscem na notatki, strony poświęcone reklamie, motta czy cytaty na wybranych stronach – każdy z tych elementów wymaga podjęcia oddzielnego działania, na które potrzebny jest czas. W niektórych wypadkach może się okazać, że proces przygotowania kalendarza reklamowego potrwa nawet kilka miesięcy. Ostateczny efekt jest jednak tego wart.

Kalendarze reklamowe i kalendarze firmowe najlepiej zamawiać z góry na cały rok, a najpóźniej zamówienie należy składać w październiku czy w listopadzie, jednak w przypadku niestandardowego zlecenia trzeba liczyć się z tym, że jego realizacja może nastąpić nawet w styczniu, a więc same kalendarze będzie można rozdać klientom, partnerom biznesowym czy nawet pracownikom dopiero w lutym – nie da się ukryć, że w tym czasie mogą już dawno posiadać, a co gorsza używać kalendarzy, które otrzymali od kogoś innego. Aby temu zapobiec swoje zamówienie należy złożyć wcześniej, najlepiej we wrześniu lub nawet w sierpniu. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że uda Ci się wręczyć kalendarze firmowe swoim pracownikom jeszcze w prezencie świątecznym, podobnie partnerom biznesowym, natomiast kalendarze reklamowe swoim lojalnym, a także potencjalnym klientom podczas targów branżowych czy eventów promocyjnych (zamówienie najlepiej składać na kilka miesięcy przed planowanym wydarzeniem).

Autor: https://dobrekalendarze.pl