Czy LinkedIn może być przydatny w marketingu?
30 grudnia, 2016 0 komentarzySocial media działają również w sferze biznesowej – właśnie na tym polega fenomen portalu LinkedIn, który jest specyficznym Facebookiem dla firm i dla pracowników. Dzięki temu serwisowi można zawierać nowe znajomości biznesowe, znaleźć pracę, można też dzielić się swoimi doświadczeniami. Także LinkedIn może stać się elementem prowadzonych w firmie kampanii marketingowych.
Obecnie do serwisu LinkedIn należy przeszło 400 milionów użytkowników z całego świata. Nie jest to wprawdzie tak duża liczba jak w przypadku Facebooka, ponieważ z tego serwisu korzysta ponad 1,6 miliarda osób, ale również pełni on ważną rolę w promowaniu własnego biznesu.
Oddaje on do dyspozycji użytkowników różnorodne narzędzia i funkcje, za pomocą których można prowadzić działania e-marketingowe, pozwala na łatwiejszą komunikację, przede wszystkim B2B, a także dzieleni się wartościowymi danymi. Jeżeli chcesz zdecydować się na wykorzystanie serwisu LinkedIn w promocji swojej firmy, zapraszamy do zapoznania się z naszymi poradami!
Zbuduj swoją sieć kontaktów
Przede wszystkim warto zadbać o to, aby stworzyć wokół swojej firmy sieć wartościowych kontaktów. Pozwoli ona na łatwiejsze komunikowanie się z klientami i partnerami w biznesie, również poprzez konwersacje grupowe. Dzięki sieci kontaktów możesz również łatwiej promować swoją ofertę, docierając do większej liczby osób.
Zastosuj SEO
Również serwis LinkedIn może być wykorzystywany do promowania się poprzez pozycjonowanie, czyli działania SEO. Należy pamiętać wtedy o tym, aby treści wzbogacać w słowa kluczowe dotyczące firmy i jej oferty, a także kierować na jej stronę internetową i inne powiązane z nią strony, na przykład na bloga firmowego.
Dziel się wiedzą
Także możesz poprawić wizerunek i popularność swojej firmy poprzez publikowanie wartościowych, pomocnych treści i udzielanie się w dyskusjach.
Pomocne informacje o promocji w sieci znajdziesz pod adresem publicrelations.pl. Dzięki serwisowi publicrelations.pl możesz jeszcze efektywniej prowadzić działania marketingowe w sieci.
Brak komentarzy
Przejdz do rozmowyBrak komentarzy!
Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.