Aktualności

Młode lwy budzą się w styczniu – zgłoszenia do Young Creatives 2015

Młode lwy budzą się w styczniu – zgłoszenia do Young Creatives 2015

8 stycznia, 2015 0 komentarzy

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Dwuosobowe zespoły mogą nadsyłać zgłoszenia do 30 stycznia. Podobnie jak rok temu startować można
w siedmiu kategoriach – PRINT, FILM, CYBER, DESIGN, PR, MEDIA oraz CLIENTS. Na najlepsze duety czeka nagroda – udział w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions.

 

Young_Creative_Teaser2-04
Konkurs skierowany jest do osób, które nie ukończyły 29 roku życia. Wyjątek dotyczy kategorii CLIENTS (skierowanej do marketerów), gdzie maksymalny wiek zgłaszających wynosi 31 lat. Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy opracowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli tylko dobę na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Jedynie w przypadku kategorii FILM, dany uczestnikom czas wynosi 48 godzin.

 

Podobnie jak w poprzednich latach uczestnicy kategorii PRINT będą mieli za zadanie wykonanie layout’u reklamy printowej. W kategorii FILM zadaniem będzie nakręcenie spotu reklamowego. W przypadku kategorii MEDIA i PR będzie to propozycja strategii działań odpowiednio mediowych i PRowych. Osoby biorące udział w kategorii DESIGN stworzą identyfikację wizualną, logotyp produktu lub projekt opakowania. Zadaniem w kategorii CYBER będzie opracowanie zintegrowanej kampanii w Social Media. Z kolei marketerzy startujący w kategorii CLIENTS opracują brief kreatywny.

 

Eliminacje będą odbywać się w okresie 13 lutego – 13 marca w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.

 

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.young.ktr.org.pl oraz www.innovationad.pl dla kategorii MEDIA.

 

***

Young Creatives to największy w Polsce projekt dedykowanych inicjatyw dla młodych pracowników zajmujących się marketingiem
i komunikacją oraz studentów. Jego głównym celem jest nagradzanie i promowanie najlepszych spośród najlepszych.

 

To wyjątkowa idea stawiająca na rozwój i edukację, szeroką wymianę doświadczeń oraz prezentację młodych talentów w Polsce i na świecie.

Co roku we wszystkich wydarzeniach organizowanych w ramach Young Creatives bierze udział ponad 1000 osób.

 

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 96 podmiotów – agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.

 

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Media Trendy i KTR.

 

Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots.

www.sar.org.pl

 

Brak komentarzy

Przejdz do rozmowy

Brak komentarzy!

Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.

<