Czy Polki wiedzą, że są doskonałe? Pozytywna akcja na rzecz kobiet PERFECT.ME
15 maja, 2016W sieci pojawił się właśnie film „Jesteś doskonała. Historia Doroty”, który ma skłonić odbiorców do zastanowienia się co tak naprawdę myślą o sobie kobiety i jak to się ma to tego, jak są odbierane przez swoje najbliższe otoczenie. To pierwszy z serii kilku filmów ukazujący Polki w różnych rolach społecznych w ramach akcji „PERFECT.ME Jesteś doskonała” zainspirowanej przez historie każdej z nas: https://www.youtube.com/watch?v=3mUwKhhD4_c
Czy Polki czują się doskonałe? Dzielą swój czas by odnaleźć się jednocześnie w rolach matki, córki, żony, koleżanki, przyjaciółki, profesjonalistki w swoim zawodzie i wielu innych. Presja otoczenia, mediów, środowiska w którym żyją jest ogromna. Jeszcze większą kobiety wywierają same na sobie. Są ambitne, chcą być idealne w oczach swoich i innych ludzi. A to po prostu nie jest możliwe. Według badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia 2015 na grupie 710 kobiet, wśród wartości uznawanych przez nie za najważniejsze, „Bycie Zdrową” wybiera 52%, „Udaną relację z małżonkiem/partnerem” wybiera 26%, „Spędzanie czasu z rodziną” jest ważną wartością dla 17% respondentek. Dla Polek synonimem dobrego życia jest przede wszystkim Zdrowie (39%), drugie miejsce zajmuje Dobrobyt finansowy (29%), a Szczęcie wymienia 25%. Ale czy są szczęśliwe same ze sobą?
Ideą akcji jest spojrzenie na siebie oczami naszego otoczenia i zobaczenie, że nie zawsze musimy być idealne w swoich rolach, by być doceniane. Jesteś doskonała taka jak jesteś! – to Polki powinny słyszeć zdecydowanie częściej. I to właśnie hasło, przysługujące marce Perfect.ME.
„Do stworzenia akcji zainspirowały nas kobiety, które widzimy na co dzień, wokół nas. Doświadczenia naszych przyjaciółek, matek, koleżanek z pracy i… nas samych. Wymagamy od siebie coraz więcej i coraz rzadziej potrafimy docenić to, co robimy, co osiągamy, gdzie jesteśmy, jakie jesteśmy. Nie do końca jesteśmy zadowolone z siebie, a do tego wydaje się nam, że nasi najbliżsi również mają nam mnóstwo do zarzucenia – i zwykle nie przychodzi nam nawet do głowy, żeby te swoje założenia skonfrontować z rzeczywistością” – mówi Anna Pater, brand manager marki Perfect.Me oraz dodaje – „Historie kobiet, ich codzienne zmagania, małe i większe sukcesy są dla nas inspiracją. Jesteśmy przekonani, ze mogą być inspiracją również dla innych kobiet. Chcemy, żeby nasze przesłanie dotarło do każdej Polki: zasługujesz na to co najlepsze. Na to, żeby być szczęśliwą, żeby się do siebie uśmiechać, zasługujesz na odpoczynek, na pomoc i wreszcie na perfekcyjną pielęgnację włosów. Bo sama już jesteś doskonała. Taka, jaka jesteś.”
Już wkrótce kolejne inspirujące historie. Śledź akcję na www.jestesdoskonala.pl/konkurs i na facebooku: Perfect.ME – perfekcyjne włosy (www.facebook.com/PerfectME.perfekcyjnewlosy). Podziel się swoją historią i pamiętaj: jesteś doskonała!