Aktualności

Słodka promocja firmy

Słodka promocja firmy

10 września, 2019 0 komentarzy

Duże korporacje oraz przedsiębiorstwa prześcigają się z rozwiązaniami, które mają na celu przyciągnięcie uwagi klientów. Tradycyjna promocja w postaci ulotek już dawno odeszła w zapomnienie. Obecnie liczy się to, żeby nawiązać relacje z konsumentem oraz zdobyć jego zaufanie. Osiągnięcie tych dwóch celów sprawi, że wiarygodność firmy wzrośnie, a jej kontrahenci staną się lojalni i będą skłonni ją polecać swoim bliskim i znajomym.

Firmowe słodkości

Słodycze kojarzą się z dziecięcą beztroską oraz przenoszą nas myślami do momentów, kiedy sami byliśmy niedorośli. Nie dziwi więc fakt, że tak wiele firm w swoich działaniach marketingowych wykorzystuje cukierki reklamowe. Profesjonalne podejście do klienta, połączone z miłą niespodzianką wywołują niezwykle skuteczną bazę promocyjną.

Miłe oczekiwanie na usługę

Wiele przychodni ma świadomość o dużych kolejkach pacjentów, szczególnie w godzinach porannych. Często można dostrzec, że wśród materiałów informacyjnych, dotyczących leków napotyka się talerzyk z cukierkami. Jest to intuicyjne rozwiązanie, które zmniejsza niezadowolenie, wywołane długim czasem oczekiwania, a z drugiej strony jest rozwiązaniem pomocnym, w kontekście wizyty z małym dzieckiem, które obawia się spotkania z lekarzem.

Wizytówka gabinetów notarialnych

Realizacja zadań powierzona temu typowi instytucji najczęściej jest związana z dużym wydatkiem finansowym. Podpisanie stosownych dokumentów oraz związana z nią presja czasu przynosi konsumentom wiele zmartwień i powoduje natłok negatywnych myśli. Cukierki reklamowe są idealnym elementem, który rozładuje te nerwowe napięcie, pozwoli poczuć się swobodnie. Dodatkowo logo zawarte na słodyczach utwierdzi klienta w przekonaniu, że trafił do kancelarii notarialnej, która jest szanowana, a jej działania wiążą się z zachowaniem najwyższych dostępnych standardów na rynku.

Słodycz w biurach nieruchomości

Słowo dom kojarzy się z ciepłem domowego ogniska, panującą tam harmonią oraz chwilami spędzonymi z bliskimi. Pracownicy biur nieruchomości mają świadomość, że aby sprzedać mieszkanie, które posiadają w ofercie, muszą zastosować takie metody reklamowe, które pozwolą poczuć się klientowi jak w domu, już przy pierwszej wizycie w biurze. Cukierki kojarzą się z miłymi doznaniami, dlatego też miejsce na nie są odpowiednio zagospodarowane, często w centralnym punkcie agencji.

Tajna broń przedstawicieli handlowych

Cukierki reklamowe stanowią idealną sposobność na pogłębianie relacji biznesowych, jest to szczególnie namacalne w kontekście sieci handlowych, które oferują sprzęt różnorodnych producentów. Jej pracownicy nierzadko mają do wypełnienia tak zwane targety sprzedażowe. Tak naprawdę to od tych jednostek zależy, czy produkty danej marki sprzedają się, czy też nie. Rolą przedstawicieli handlowych jest, to by zachowywać przyjazne stosunki z pracownikami, a idealnym do tego sposobem jest wręczanie słodyczy. Rozwiązanie może wydawać się trywialne, lecz tak naprawdę jest niesamowicie skuteczne oraz niezawodne.

 

 

Brak komentarzy

Przejdz do rozmowy

Brak komentarzy!

Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.

<