Grzegorz Kosson – Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę
18 września, 2013 0 komentarzyCzęsto czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.
Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku… ZŁAMALI KONWENCJĘ.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu… już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta – to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej… które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Premiera książki – 11 września 2013r.
Opinie o książce:
Książka z misją, której celem jest zmiana rzeczywistości marketingowej. Docenią ją zarówno marketingowcy szukający inspiracji i materiału do refleksji, jak i ci poszukujący gotowych narzędzi
i recept.
dr Jacek Pogorzelski
trener i wykładowca, należy do amerykańskiego stowarzyszenia Customer Experience Professionals Association (CXPA)
Jest to dobry marketingowy podręcznik, dzięki któremu sami możemy spróbować tworzyć oryginalne koncepcje produktu, komunikacji czy brandingu. Czytelnik znajdzie tu mnóstwo fascynujących opowieści. Nie tylko historie marek, które odniosły sukces, ale też ciekawe refleksje i przemyślenia autora. Gorąco polecam tę pozycję.
Marek Staniszewski
Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”
Książka stanowi aktualne i cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów związanych z problematyką brandingu i zarządzania marką. To, co odróżnia ją od publikacji tego typu dostępnych na rynku, to osadzenie filozofii budowania i zarządzania marką na wartościach.
dr Robert Kozielski
pracownik Uniwersytetu Łódzkiego, Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, trener i wykładowca
Wartości, poczucie sensu i spójność – czyli to, czego coraz intensywniej poszukują ludzie we współczesnym świecie. Autor pokazuje je na polu biznesu i tworzenia marek, i niczym osobisty trener zachęca Czytelnika do refleksji i własnej pracy. Pozycja, którą „połyka się” za jednym razem.
Kamila Kruk
Redaktor Naczelna portalu www.swiatcoachingu.pl
Patronat medialny:
„Marketing w praktyce”, portale: Świat Coachingu, Marketing przy kawie, Treco.
O Autorze:
Grzegorz Kosson – Doświadczony strateg i brand coach, ekspert ds. komunikacji marketingowej i zarządzania wartością. Pasjonat nowych technologii i entuzjasta social media. Pisarz i bloger. Tworzy marki i idee, które zmieniają świat na lepsze. Współpracował z agencjami BAV Consulting, Young Rubicam, Ogilvy. Kierował działem strategii warszawskiego oddziału agencji reklamowej JUST.
Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Twórca kilku marek na polskim rynku.
Autor: Grzegorz Kosson
Tytuł: Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę
ISBN: 978-83-63566-09-8
Oprawa: miękka
Format: 210 x 225 mm
Objętość: 152 str.
Cena detaliczna: 39,90 zł (w tym 5% VAT)
Brak komentarzy
Przejdz do rozmowyBrak komentarzy!
Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.