Aktualności

Szkolenia zamkniete

Szkolenia zamkniete

21 marca, 2013

 „Nie uczyć człowieka dojrzałego, jest
marnowaniem człowieka. Uczyć
człowieka niedojrzałego, jest
marnowaniem słów.”

Co decyduje o powodzeniu działań w szkoleniach?

Trener?

Program?

Miejsce?

Oprócz rzetelnej analizy potrzeb szkoleniowych, bacznej obserwacji dobrego trenera i umiejętnego formułowania wniosków, we wszystkich działaniach szkoleniowych i na każdym etapie, zawsze liczą się : wiedza , emocja i humor. Osoby zarządzające  przedsiębiorstwami  wiedzą, iż największym kapitałem każdej firmy są ludzie. To oni decydują o sukcesie bądź klęsce. To ich się „wyławia”, prowadząc procesy rekrutacyjne- tych z wiedzą, z doświadczeniem,, pasujących do zespołu, tych w których będzie inwestowało się, – Tych Najlepszych.

Można więc zadać sobie pytanie- po co szkolić? Czy warto  jest inwestować w szkolenia, skoro posiadamy najlepszych ludzie?  W świecie dynamicznego rozwoju, zawsze powinno zmierzać się do wyszukiwania najlepszych i najskuteczniejszych rozwiązań pozwalających na efektywny rozwój firmy. Szkolenia dostarczają wiarygodnej i najnowszej wiedzy, mogącej doprowadzić przedsiębiorstwo do sukcesu.  Oprócz teorii, poprzez działanie szkoleniowe, uczestnicy nabierają praktycznych umiejętności., które odpowiednio wykorzystane są sposobem do osiągnięcia określonego celu, który praktycznie zawsze prowadzi do uzyskania trwałej przewagi konkurencyjnej.

Dobre szkolenie, oparte na gruntownej  analizie potrzeb firmy, to nie moda, lecz prosty rachunek finansowy. Koszt doradztwa i szkoleń jest bowiem wielokrotnie niższy od uzyskiwanych później korzyści. Kiedy zaś do samego procesu szkoleniowego dołożymy trochę: emocji po to, by wiedza trafiała mocniej do adresatów i humoru po to, co słuszne nie było śmiertelnie nudne, to możemy spotkać się razem na szkoleniach i warsztatach organizowanych przez Managera na obcasach.

Jak pracujemy z Klientem?

ETAP I
  • Kontakt z Partnerem
  • Spotkanie
ETAP II
  • Identyfikacja mapy obszarów do podniesienia rezultatów biznesowych
ETAP III
  • Propozycja narzędzi i rozwiązań
  • Przykłady rozwiązań: coaching, szkolenia, doradztwo, analiza strategiczna
ETAP IV
  • Decyzja Partnera
ETAP V
  • Przygotowanie do realizacji we współpracy z Partnerem
ETAP VI
  • Realizacja
ETAP VII
  • Podsumowanie i rekomendacja dalszych działań

 

W jakich obszarach pracujemy?

    1. UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE DLA KAŻDEGO PRACOWNIKA, ZAWODOWO I INDYWIDUALNIE
      • Komunikacja interpersonalna
      • Empatia
      • Konflikty na co dzień i w pracy.
      • Manipulacje i antymanipulacje
      • Komunikacja werbalna i niewerbalna jako podstawowe narzędzia Wywierania Wpływu
      • Inteligencja emocjonalna
      • Trening asertywności
      • Skuteczna komunikacja w procesie zmian
      • Język ciała jako narzędzie efektywnej komunikacji społecznej i publicznej
      • Trening pamięci ; kreatywność, metody szybkiego notowania wg Tony Buzana
    2. UMIEJĘTNOŚCI PREZENTACYJNE, CZYLI JAK CIĘ WIDZĄ, JAK CIĘ SŁYSZĄ
      • Sztuka wystąpień publicznych,
      • Komunikacja w pracy rzecznika pasowego
      • Kontakt z mediami
      • Etykieta managera, etykieta handlowca
      • Savoir vivre wystąpień publicznych.
      • Stres podczas wystąpień publicznych, czyli jak zjednać sobie wroga
      • Przygotowywanie wypowiedzi oraz retoryka w dyskusji
    3. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
      • Umiejętności interpersonalne menedżera
      • Twórcza osobowość managera (charyzma)- skuteczność pracy w zespole.
        • Efektywne budowanie relacji w zespole
        • Motywowanie finansowe i pozafinansowe
        • Motywowanie i ocenianie – umiejętności kierownicze
        • Budowa i utrzymanie motywacji zespołu
    4. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
      • Budowanie autorytetu lidera
      • Mediacje gospodarcze dla zarządów i działów prawnych
      • Twórczy konflikt czyli, Conflict Management w biznesie
      • Negocjacje w biznesie
      • Finanse dla menedżerów
      • Odpowiedzialność członków zarządu spółek kapitałowych
      • Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie
      • Praktyczne aspekty ubiegania się i rozliczania dotacji UE
    5. INSPIRACJE DLA DZIAŁÓW HR
      • Rekrutacja i selekcja pracowników
      • Assessment center
      • Opisy stanowisk pracy
      • Wartościowanie stanowisk pracy
      • Szanse i zagrożenia wynikające ze zmian w  prawie pracy
      • Wewnętrzna polityka antymobbingowa
      • Nie tylko praca, czyli rzecz o urlopach
      • Praca tymczasowa – sposób na uelastycznienia zatrudnienia
      • Tworzenie i wdrażanie kompetencyjnych systemów ocen
      • Tworzenie motywacyjnych systemów wynagrodzeń
      • Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
    6. ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I MARKETINGIEM
      • Jak pozyskać i utrzymać klienta
      • Sposoby radzenia sobie z trudnymi Klientami
      • Zarządzanie zespołem handlowym
      • Zarządzanie komunikacją, promocją i wizerunkiem firmy
      • Sztuka profesjonalnej prezentacji handlowej z elementami autoprezentacji i wywierania wpływu
    7. ZARZĄDZANIE OBSŁUGĄ KLIENTA
      • Obsługa klientów przez telefon
      • Skuteczne porozumiewanie się z klientem
      • „Trudny” klient w pracy reprezentanta handlowego
      • Profesjonalna obsługa klientów
    8. ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM
      • Obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego
      • Trening kontroli emocji z elementami muzykoterapii
      • Komunikacja interpersonalna
      • Przygotowywanie zebrań i prezentacji
      • Organizacja pracy sekretariatu
      • Finanse dla Asystentek i Sekretarek
      • Tworzenie korespondencji biznesowej
      • Obieg dokumentów w firmie
    9. SZKOLENIA I INSPIRACJE DLA DZIAŁÓW FINANSOWYCH
      • ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM WŁASNYM /pod kątem finansów własnych/
        • Rynki finansowe – podział i funkcjonowanie
        • Najważniejsze instrumenty finansowe
        • Czynniki wpływające na zachowanie rynków finansowych ze szczególnym uwzględnieniem danych makroekonomicznych i działalności banku centralnego
        • Jak optymalnie kierować budżetem domowym
        • Inwestowanie – sztuka dostępna tylko nielicznym?
        • Budowa portfela inwestycyjnego
        • Instrumenty ograniczania różnego rodzaju ryzyk, szczególnie ryzyka walutowego i stopy procentowej
      • RYZYKO ZWIĄZANE Z OTOCZENIEM MAKROEKONOMICZNYM – ZMIANY WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE
        • Obecna sytuacja na świecie – dlaczego doszło do kryzysu?
        • Koncepcje walki z kryzysem
        • Dokąd zmierzamy?
        • Możliwe scenariusze rozwoju światowej gospodarki
        • Świat, a sprawa polska
        • Co nas czeka, czyli szanse i zagrożenia dla Polski w związku z budową nowego ładu ekonomicznego
      • RYNKI FINANSOWE I CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA ICH ZACHOWANIE
        • Co to jest rynek finansowy
        • Przegląd najważniejszych instrumentów finansowych
        • Czynniki wpływające na zachowanie rynków finansowych
      • BUDOWA PORTFELA INWESTYCYJNEGO
        • Co to jest inwestowanie?
        • Podstawowe zasady inwestowania
        • Ryzyko i zysk
        • Określenie własnego profilu inwestora
        • Budowa portfela inwestycyjnego
        • Możliwości inwestowania w Polsce, przykładowy portfel
      • METODY OGRANICZANIA RYZYKA WALUTOWEGO
        • Co to jest ryzyko?
        • Rynek walutowy i pojęcia z nim związane
        • Czynniki wpływające na rynki finansowe, ze szczególnym uwzględnieniem kursu waluty
        • Ryzyko walutowe
        • Zasady zarządzania ryzykiem walutowym
        • Instrumenty ograniczania ryzyka walutowego (forward, opcje itd.)
        • Przykłady zastosowań
      • RYZYKO STOPY PROCENTOWEJ
        • Co to jest ryzyko?
        • Stopa procentowa i krzywa dochodowości
        • Czynniki wpływające na rynki finansowe, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania się stopy procentowej
        • Ryzyko stopy procentowej
        • Zasady zarządzania ryzykiem
        • Instrumenty ograniczania ryzyka stopy procentowej
      • JAK BRAĆ KREDYT WALUTOWY?
        • Finansowanie własne i zewnętrzne czyli co to jest kredyt?
        • Ryzyko związane z finansowanie zewnętrznym
        • Rodzaje kredytów
        • Rynek walutowy, podstawowe pojęcia, czyli m. In. Co to jest spread?
        • Ryzyko walutowe, czyli dlaczego może się zmienić kurs waluty
        • Czy przed zmianami kursu możemy się zabezpieczyć?
        • Koszt kredytu, czyli stopa procentowa, prowizje, opłaty itd.
        • Jak podchodzić do brania kredytów?
      • FINANSE PUBLICZNE – DLACZEGO KONIECZNE SĄ REFORMY
        • Co to są finanse publiczne
        • Budżet państwa i deficyt budżetowy
        • Podstawowe źródła dochodów i wydatki budżetu
        • Czy musimy zreformować finanse publiczne?
        • Czy grozi nam „wariant węgierski”?
        • Co można i trzeba zrobić
        • Polska 2015, szanse i zagrożenia z perspektywy sytuacji finansów publicznych
      • PODSTAWOWE WSKAŹNIKI MAKROEKONOMICZNE
        • Czy ekonomia jest nauką?
        • Czym zajmuje się makroekonomia?
        • Co to jest wskaźnik makroekonomiczny?
        • Istotne wskaźniki makroekonomiczne, czyli PKB, produkcja przemysłowa, inflacja, sprzedaż detaliczna itd.
        • Wskaźniki optymizmu i koniunktury
        • Po co to komu?
      • INWESTOWANIE BEZ RYZYKA LUB Z NIEWIELKIM RYZYKIEM
        • Co to jest ryzyko?
        • Instrumenty finansowe
        • Bezpieczne instrumenty finansowe, czyli obligacje skarbowe, lokaty bankowe i inne
        • Przegląd oferty dostępnej w Polsce
        • Co wybrać konkretnie
    10. INSPIRACJE DLA SŁUŻB MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH
      • 1 komunikacja z pacjentem – czas trwania 5h
      • 2 szkolenie z ewakuacji szpitali + plan ewakuacji – 4 h
      • 3 szkolenie przeciw pożarowe, aktywna walka z zaprószeniem ognia
      • 4 szkolenie z zakresu zagrożenia atakiem terrorystycznym z epizodem active shooter/ szkolenie możliwe z wykorzystaniem kaskadera/
      • 5 szkolenie z interwencji kryzysowej, pacjent w stanie autodestrukcji
      • 6 szkolenie ze stanów zagrożenia życia na oddziale szpitalnym, reanimacja (ILS)
      • 7 agresywni pacjenci – negocjator policyjny i psycholog
      • 8 segregacja pacjentów w codziennej praktyce oddziału szpitalnego oraz zdarzeniu
      • 9 pierwsza pomoc dla personelu administracyjnego i niemedycznego, dla biura
      • 11 Zaawansowane Zabiegi Resuscytacyjne dla dorosłych
      • 12 Farmakologia dla Ratowników medycznych – warsztat
    11. EVENTY
      Dzięki współpracy z licznymi hotelami i ośrodkami zaproponujemy Państwu optymalne miejsce do przygotowania spotkania. Zaprosimy dla Państwa gości, przygotujemy transport, identyfikatory, certyfikaty, oraz dodatkowe atrakcje.
      Współpracując z najlepszymi licencjonowanymi Instruktorami jesteśmy w stanie przeprowadzić dla Państwa każdy event zarówno w kraju, jak również zagranicą.

Przygotujemy dla Państwa między innymi:

      • pikniki rodzinne
      • spotkania i konferencje
      • gry scenariuszowe
      • zakładowe turnieje sportowe (piłka nożna, siatkówka itp.)
      • turnieje teabuildingowe
      • imprezy dla dzieci
      • dmuchane atrakcje

Organizujemy zawody sportowe na specjalnie do tego przygotowanym boisku do Beach Soccera. Profesjonalne wymiary boiska, zaplecze, sędziowie.

Na spotkaniach firmowych zorganizujemy Państwu między innymi:

    • off-road (samochody terenowe, quady, buggy)
    • Budowanie maszyny Goldberga
    • atrakcje linowe
    • sporty strzeleckie
    • zorbing, waterball
    • loty balonem
    • szybowce
    • skoki spadochronowe
    • spływy kajakowe
    • sporty wodne (motorówki, skutery wodne, narty, spadochrony)
    • rejsy
    • nurkowanie
    • paintball