Wystartowała III edycja „Kina na leżakach”
13 lipca, 2015 0 komentarzyNajgorętsza filmowa impreza w Polsce ruszyła pełną parą. Ponad 100 000 widzów, 60 seansów, 35 miejscowości i kilkaset leżaków, które przemierzą kilkadziesiąt tysięcy kilometrów – tak w liczbach wygląda „Kino na leżakach 2015” – wielka wakacyjna seria eventów w nadmorskich kurortach, a w tegorocznej edycji po raz pierwszy także w centralnej Polsce. III edycja będzie także rekordowa pod względem czasu trwania: potrwa aż do 1 września.
Projekt „Kino na leżakach” jest bardzo dynamiczny i z roku na rok zyskuje rozmach. Tegoroczna akcja zwiększyła także zasięg czasowy: wystartowała 1 maja i potrwa do 1 września – w okresie od 29 czerwca do 19 sierpnia leżaki odwiedzać będą nadmorskie kurorty, zaś po koniec sierpnia miejscowości w Polsce centralnej. W lipcu leżaki odwiedzą m. in.: Świnoujście, Dziwnówek, Ustronie Morskie, Mielenko, Władysławowo, Koszalin, Sarbinowo i Jarosławiec, a w sierpniu: Darłowo, Jarosławiec, Ustkę, Władysławowo, Chałupy, Ustronie Morskie, Międzywodzie, Pobierowo, Łazy, Koszalin, Kołobrzeg, Unieście, a także Radom, Sieradz, Kielce, Bełchatów, Łask, Tomaszów Mazowiecki i Radomsko.
W tym roku projekt wspiera go 7 firm: Producent Cukru Królewskiego, Ocean Trade – wyłączny dystrybutor marki Batiste, Winiary, Hyabak – nawilżające krople do oczu z ochronnym filtrem UV, Łomża, Las Vegas i partner technologiczny – firma Sony, producent smartfonów z rodziny Sony Xperia ™ Z3,.
W ramach wakacyjnych projekcji widzowie będą mieli szansę obejrzeć zrówno nowe produkcje, jak i evergreeny: „Wkręceni 2“, „Carte Blanche“, „Scenariusz na miłość“, „Dzień dobry, kocham Cię“, „Casanowa po przejściach“, „Polowanie na muchy“, „Kochanie, chyba cię zabiłem“, „Pani z przedszkola“ i „Nie lubię poniedziałków“.
Organizator przewiduje, że cała tegoroczna seria eventów zgromadzi ponad 100000 widzów. Widzowie kina plenerowego będą oglądać wakacyjne filmy na ogromnym ekranie o wysokości 4 pięter bloku, zaś jakość seansów zapewnia wysokiej klasy projektor firmy Barco Cinema 3D oraz nagłośnienie koncertowe.
Pomysłodawcą i organizatorem „Kina na leżakach” jest firma KinAds, operator reklamy kinowej największej sieci kin.
– Formuła „Kina na leżakach” sprawdza się po raz kolejny. Z roku na rok bijemy rekordy pod względem liczby odwiedzanych miejscowości i widzów, które przyciągają nasze seanse. Leżaki wypełniają od trzech lat lukę w kwestii dostępu do kultury na wakacyjnych szlakach Polaków. Rozmach eventu nie byłby możliwy bez wymiernego wsparcia naszych sponsorów. Dlatego serdeczne podziękowania kierują pod ich adresem – mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.
Wśród oferowanych sponsorom narzędzi promocyjnych można wymienić: emisje reklamy na ekranie, informacje w lokalnych mediach, reklama mobilna, sampling produktów i gadżetów, ekspozycja stoiska, ekspozycja materiałów off screen, takich jak plakaty, koce, leżaki, parawany, balony, emisja spotu dźwiękowego oraz towarzyszące eventom konkursy.
Sponsorzy mogą prowadzić także aktywności niestandardowe – przykładowo Cukier Królewski, jako partner „Kina na leżakach 2015”, w czasie pokazów serwuje widzom lemoniadę przygotowaną na bazie cukru trzcinowego wprost z wyjątkowego pojazdu – Lemonbusa. Marka zaplanowała także plażowe quizy z nagrodami. Kulminacyjnym momentem jej promocyjnego szlaku będzie finał konkursu filmowego, w którym główną nagrodę stanowi wart 15 tys zł voucher na kuchnię marzeń. Aby wziąć w nim udział, wystarczy zakupić dowolny cukier trzcinowy tej firmy, zachować paragon, a następnie poprzez stronę www.słodkieorzeźwienie.pl przesłać kreatywny przepis własnego autorstwa.
Partnerami medialnymi projektu zostali: serwisy Onet.pl i NadMorze.pl oraz stacje radiowe Radio Zet i Zet Gold.
Szczegóły dotyczące wydarzeń z III edycji „Kina na leżakach” można znaleźć na profilu facebookowym wydarzenia: https://www.facebook.com/kinonalezakach
O KinAds
KinAds jest brokerem reklamowym największej w Polsce sieci kin. Firma dysponuje ogólnopolską siecią 260 nowoczesnych technologicznie tradycyjnych kin.
Firma jest ponadto wewnętrznym działem sprzedaży reklam największego i najstarszego portalu filmowego – Stopklatka.pl.
KinAds jest w 100% polską firmą. Jej założycielką i właścicielką jest Kinga Dołęga-Lesińska, prekursorka polskiej reklamy kinowej, ekspertka w zakresie rynku kinowego i ambasadorka kin tradycyjnych.
Brak komentarzy
Przejdz do rozmowyBrak komentarzy!
Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.