Aktualności

Darmowa kampania w kinie? KinAds sponsorem nagrody za najlepsze stoisko targów turystycznych

Darmowa kampania w kinie? KinAds sponsorem nagrody za najlepsze stoisko targów turystycznych

5 grudnia, 2013 0 komentarzy

KinAds jest jednym z wystawców tegorocznych Targów Turystycznych PODRÓŻE, a jednocześnie pomysłodawcą konkursu na najciekawsze stoisko targowe. Zwycięskiej firmie lub organizacji turystycznej przekaże voucher na realizację kampanii kinowej na 50 000 widzów!

Trzydniowe Warszawskie Targi Turystyczne PODRÓŻE rozpoczną się 6 grudnia. W ciągu trzech kolejnych dni,  na ponad 100 stoiskach zaprezentują się firmy i organizacje turystyczne z 13 krajów. W tym roku do grona wystawców dołączy KinAds – operator reklamowy największej w Polsce sieci kin. – Nie będziemy jednak jedynie biernym uczestnikiem. Oprócz tego, że przygotowaliśmy specjalną ofertę reklamową dla wystawców oraz zaproszenia do KINOTEKI, zaplanowaliśmy także coś niestandardowego. Chcemy aby kulminacyjnym punktem targów był właśnie zaproponowany przez nas konkurs na najciekawsze stoisko. Jego zwycięzcę z całą pewnością zobaczymy niebawem na wielkim ekranie – mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.

Program tegorocznych targów zapowiada się bardzo interesująco – obok oferty wystawców: ośrodków promocji krajów i regionów, touroperatorów, biur podróży, hoteli, ośrodków SPA, uzdrowisk, przewoźników, wydawców oraz mediów – magnesem dla gości będzie bogaty program wydarzeń: spotkania i warsztaty z podróżnikami, pokazy kulinarne, prezentacje etnicznych instrumentów, przegląd Filmów Świata, świąteczny kiermasz książki, a także sobotnia wizyta św. Mikołaja, który przyjedzie prosto z Laponii.

O KinAds

KinAds jest brokerem reklamowym największej w Polsce sieci kin. Firma dysponuje ogólnopolską siecią 260 nowoczesnych technologicznie tradycyjnych kin.

Firma jest ponadto wewnętrznym działem sprzedaży reklam największego i najstarszego portalu filmowego – Stopklatka.pl.

KinAds jest w 100% polską firmą. Jej założycielką i właścicielką jest Kinga Dołęga-Lesińska, prekursorka polskiej reklamy kinowej, ekspertka w zakresie rynku kinowego i ambasadorka kin tradycyjnych.

Źródło: warsawpr.pl

Brak komentarzy

Przejdz do rozmowy

Brak komentarzy!

Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.

<