DuPont Najlepszym Pracodawcą w Polsce
12 października, 2012 0 komentarzyDuPont Poland awansował na czwarte miejsce w Programie Najlepszych Pracodawców 2012 prowadzonym przez Aaon Hewitt. W ubiegłym roku firma zajęła miejsce dziewiąte.
Warszawa, Polska, 10 października 2012 – DuPont Poland został wyróżniony tytułem Najlepszego Pracodawcy 2012 w dorocznym Programie Aon Hewitt. DuPont bierze udział w badaniu po raz drugi z rzędu i awansował z pozycji dziewiątej w ubiegłym roku na czwartą uzyskując tym samym tytuł Najlepszego Pracodawcy 2012, jako jedna z pięciu docenionych firm.
Chciałbym podziękować naszym pracownikom za zaufanie i dużą frekwencję w programie – powiedział Piotr Gill, Dyrektor Generalny DuPont w Polsce. Po raz drugi z rzędu bierzemy udział w badaniu i mogę powiedzieć, że było warto. Ten skok w rankingu był możliwy dzięki pracy jaką wszyscy wykonaliśmy analizując wnioski z badania w roku 2011. Cieszymy się, że kultura naszej organizacji, budowana od 210 lat przez DuPont na całym świecie jest doceniona również przez naszych pracowników w Polsce – dodał Gill.
Warto podkreślić, że DuPont konsekwentnie utrzymuje wysoki poziom zaangażowania w swojej organizacji. Po roku pracy z wynikami, wskaźnik zaangażowania pracowników wzrósł do poziomu 68%. Oznacza to, że 68% pracowników pozytywnie wypowiada się na temat pracodawcy, czuje się z nim związanych oraz motywowanych do dawania z siebie więcej by osiągać jeszcze lepsze wyniki biznesowe.
Wyniki DuPont wskazują również, że 74% pracowników jest zadowolona z pracy a wiarygodna marka pracodawcy oraz stabilność są silnymi stronami firmy, które zidentyfikowano w badaniu.
Pracownicy DuPont najwyżej oceniają takie aspekty środowiska pracy jak: codzienne zadania, warunki pracy oraz otrzymywane świadczenia – mówi Katarzyna Derdzińśka, Dyrektor programu Najlepsi Pracodawcy.
Program Najlepsi Pracodawcy 2012 jest wzbogaconą wersją Badania Najlepsi Pracodawcy prowadzonego przez Aon Hewitt w Polsce od 7 lat, a na świecie od ponad 20. Program jest skierowany przede wszystkim do tych organizacji, które chcą osiągać lepsze wyniki biznesowe poprzez budowanie doskonalszego środowiska pracy w oparciu o silne przywództwo, kulturę wysokich wyników i zaangażowanie pracowników. Ponadto do tych wszystkich firm, które mają ambicję być pracodawcą pierwszego wyboru.
PNP 2012 organizowane jest przez Aon Hewitt przy współpracy z parterem strategicznym Harvard Business Review Polska oraz partnerami medialnymi: Bankier.pl, Personelem Plus, Pulsem Biznesu, Radiem PIN, Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych oraz serwisem hrstandard.pl.
O Badaniu Najlepsi Pracodawcy 2012
Badanie Najlepsi Pracodawcy (Best Employers Study) prowadzone jest w Polsce od 2006 roku. W ciągu 7 lat zostało ono przeprowadzone ponad 600 razy w ponad 460 organizacjach, zatrudniających ok. 400 000 pracowników.
W badaniu wzięło udział łącznie 90 firm, które było realizowane w miesiącach od grudnia 2011 do lipca 2012. Łącznie wzięło w nich udział 51195respondentów, w tym 3100 pracowników reprezentujących Najlepszych Pracodawców oraz 48095 osób zatrudnionych w pozostałych firmach.
Metoda Badania
Badanie Najlepsi Pracodawcy prowadzone jest w oparciu o kompleksową metodologię, która obejmuje:
- kwestionariuszowe badanie zaangażowania, prowadzone na statystycznie reprezentatywnej próbie pracowników zatrudnionych w danej organizacji,
- kwestionariusz praktyk HR, zbierający informacje na temat narzędzi stosowanych przez dział personalny,
- kwestionariusz dla przedstawicieli najwyższej kadry zarządzającej, pozwalający na ocenę funkcji personalnej z perspektywy osób kierujących organizacją oraz wskazujący najważniejsze wyzwania rynkowe i menedżerskie
Organizacja, aby znaleźć się na liście Najlepszych Pracodawców, musi osiągnąć wskaźnik zaangażowania na poziomie minimum 65%. Na wynik w rankingu wpływa również wynik uzyskany w ramach 4 indeksów: angażującego przywództwa, kultury wysokich wyników, wiarygodnej marki pracodawcy oraz stabilności.
###
DuPont (NYSE: DD), od 1802 roku wprowadza na globalny rynek rozwiązania naukowe i inżynierię na światowym poziomie w postaci innowacyjnych produktów, materiałów i usług. DuPont wierzy że, poprzez współpracę z klientami, rządami, środowiskiem naukowym, organizacjami pozarządowymi i liderami opinii, może pomóc znaleźć rozwiązania takich globalnych wyzwań jak: zapewnienie wystarczającej ilości zdrowej żywności dla ludzi na całym świecie, zmniejszenie zależności od paliw kopalnych, a także ochrona życia i środowiska . Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat firmy DuPont i jej zaangażowania w innowacyjność, odwiedź www.dupont.com. Na stronie www.dupont.pl oraz w naszym centrum dla mediów pod adresem:http://pl.news.dupont.com dostępne są informacje o działaniach DuPont w Polsce.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Kicińska, magdalena.kicinska@pol.dupont.com ; +48 604 201 230
Marta Knochowska, marta.knochowska@fleishmaneurope.com ; +48 724 344 669
Brak komentarzy
Przejdz do rozmowyBrak komentarzy!
Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.