Aktualności

Laboratorium Obsługi Klienta

Laboratorium Obsługi Klienta

8 marca, 2010 0 komentarzy

Celem projektu jest: Zwiększenie świadomości znaczenia kluczowej roli psychiki ludzkiej w budowaniu trwałych relacji z klientem.

Uczestnicy przećwiczą praktyczne metody właściwej obsługi klienta, czyli obsługi zorientowanej nie tylko na produkt, ale i na samą osobę klienta. Są to zagadnienia kluczowe dla sposobu funkcjonowania firmy, ponieważ firma na jakiś czas zastępuje klientowi dom, a jest to jedno z najważniejszych miejsc w życiu każdego człowieka. Dobrze obsłużony klient podświadomie zaczyna czuć się komfortowo i bezpiecznie, dzięki czemu wzrasta prawdopodobieństwo, że wróci do miejsca, gdzie spotkał się z tak dobrym przyjęciem i zrozumieniem.

Korzyści z uczestnictwa: Po zakończeniu szkolenia uczestnicy potrafią w profesjonalny sposób nawiązywać i umacniać długotrwałe relacje z klientami, dają sobie radę w sytuacjach trudnych w kontaktach z klientami, prowadzą w sposób konstruktywny rozmowy reklamacyjne. W trakcie szkolenia określamy efektywne standardy obsługi bezpośredniej klientów.

Brak komentarzy

Przejdz do rozmowy

Brak komentarzy!

Możesz być pierwszym rozpoczynającym konwersację.

<